Історія компанії

Назад
06.01.2024

Історія нашої компанії почалася в 2011 році з відкриття служби доставки в Харкові. В планах було відкрити невеликий суші бар, але добре все обміркувавши, було обрано формат доставки суші. Нашим головним принципом стало приготування смачної їжі за справедливою ціною. "Любов з першого замовлення" - таким був наш перший слоган в парі з логотипом малюка Амурчика, якого ми назвали "Япошка"

 

 

( наш перший логотип )

 

(перша версія нашого сайту) 

Пізніше наш фірмовий стиль змінили на більш сучасний. Наш логотип увійшов до десятого, ювілейного видання збірника кращих логотипів світу logolounge 10, фірмовий стиль потрапив до збірки кращих за версією журналу Dieline, а так-же шорт-лист фестивалю дизайну і реклами: KAKADU Awards і Ukrainian Design: The Very Best Of. Завдяки довірі наших клієнтів ми змогли відкрити перший ресторан в центрі міста, та продовжували стрімко набирати популярність.

(оновлений фірмовий стиль)

Вже будучи розвинутою мережею, ми звернули увагу на те, що назва "Япошка" може мати дещо негативну конотацію, особливо, у людей, які не бути знайомими з першою версією логотипа, на якому була дитина. Дмитро Брезинський, співвласник компанії, коментує це так: "Це був 2011 рік, і саме я вигадав цю назву. Я вигадав образ дитини для лого, хотів щоб була якась персоніфікація, і прийшла така назва.

Чесно скажу, що нічого поганого до японців не вкладав, не мав і не маю. І що саме головне, ми біля 6 місяців робили сайт і перші макети для різних промо, ніхто якось не звернув нашу увагу на негативний відтінок, негативну конотацію. Самі не бачили цього, може молоді були, а може часи інші, може про інше думали, сам не розумію чого не бачили цього.

Перші такі питання почались аж через 5-6 років нашого існування, і зазвичай це все йшло від людей, які ніколи не контактували з нашою компанією." Для компанії нашого розміру зміна назви - це дуже велика робота, яка тягне за собою величезні витрати та ризики. Тим не менш, ми прийняли рішення почати роботу щодо зміни назви, найняли студію, отримали деякі варіанти, які, нажаль, не відповіли всім критеріям для переходу.

Життя всіх змінилося з початком повномасштабного вторгнення. Багато питань відійшло на другий план, головним для нас стало підтримувати співробітників, та допомагати у боротьбі проти російської агресії. Детальніше про нашу волонтерську діяльність написав журнал "ЛЮК"

Зараз ми реєструємо альтернативну назву, та коли отримаємо торгову марку на неї, то у Япошки з'явиться нове ім'я. Якщо буде відмова, то будемо шукати інші варіанти. Япошка зараз - це улюблена доставка багатьох українців, та дружня, згуртована команда, яка постійно розвивається, та не зупиняється перед жодними викликами!